Zwroty i reklamacje

Nie jesteś zadowolony z zakupu? Masz prawo do zwrotu w terminie 14 dni od odebrania przesyłki. 

Wyjątek stanowią produkty personalizowane. Nie podlegają one zwrotowi oraz wymianie.

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?

1. Poinformuj nas – SOYAMA Candle ul. Grunwaldzka 20, 62-200 Gniezno, adres e-mail info@soyamacandle.pl​ o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 

2. Starannie zapakuj zwracane produkty

Pamiętaj, aby dobrze je zabezpieczyć, muszą dojechać do nas w całości.

3. Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu. Jeżeli nie masz dostępu do drukarki – napisz go ręcznie.

3. Paczkę wyślij na adres:

SOYAMA Candle, Grunwaldzka 20, 62-200 Gniezno

Niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania. 

4.  W przypadku odstąpienia od całej umowy czyli zwrotu całego zamówienia, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy bezpośrednio na konto bankowe, wskazane przez Państwa w formularzu zwrotu.

REKLAMACJE

1. Uszkodzona paczka

Jeśli zamawiany przez Ciebie produkt dotarł uszkodzony – poinformuj nas o tym mailowo info@soyamacandle.pl dołączając zdjęcia uszkodzonego towaru, numer zamówienia oraz informację czy paczka w trakcie odbioru była uszkodzona.

2. Niekompletna przesyłka

Monitorujemy proces pakowania przesyłek. Jeśli jednak po rozpakowaniu paczki stwierdzisz, iż brakuje w niej danego produktu – skontaktuj się z nami info@soyamacandle.pl. Podając numer zamówienia, zdjęcie odebranej paczki i zawartości, informację czy paczka była uszkodzona.

3. Inny powód reklamacji

Każdy problem możesz zgłosić do nas mailowo info@soyamacandle.pl dołączając szczegółowy opis, zdjęcia oraz numer zamówienia.